14 Mei 2011

צרבת עלים נרפא מאחר בראידפראיט

הכאב בחזה ולפעמים על הזרועות היו הרגיש ארוך. דפיקות ראפיד מלווה קוצר נשימה לאחר עבודה קשה. היא לא אכפת, כי "מים חמים לשתות רק תוך צמצום פעילות, הכאב יהיה בדרך כלל נעלמים מהר", הסביר.

עם זאת, מיום ליום, הכאב היה סביר יותר ויותר. הרזיה ממשיך לרדת, מ המקורית ק"ג 55 ק"ג 47. הוא גם לעתים קרובות חשים חרדה, הגוף עייף, רדום וחיוור פנים. ואז האצבע לעתים קרובות כל כך מרגיש קר נראה כחלחל. השיא, היא שכבה בבית החולים רפוי במיטה לאחר הקאות וקוצר נשימה.
בחינת בולט רופא הלב שסתום בעיות. "העמדה של מסתמי הלב אינם הפגישה", אמר לאחר בחינת אינטנסיבי. כתוצאה מכך, הלב לא יכול לפעול באופן מיטבי. זרימת הדם ואת מהריאות או חלקי גוף אחרים לא לעבור ולצבור במקומות מסוימים.

הצטברות של דם גם לגרום impaired בתפקוד הכלייתי. כאב גב הוא חש כי בן אשה-70. להשתין מדי זמן היה בלתי נסבל.

מומחה למחלות כליה, ד"ר. Rahardjo Pudji לחשוף בעיות לב דם גבוה אחת הסיבות שיבוש של תפקוד הכליות. בחולים עם אי ספיקת לב, זרימת הדם בלב שיבשו כך לא ניתן לנקות כמו שצריך. השפעת, תפקוד הכליות לסלק רעלים וחומרים עודף בדם צריך לעבוד קשה יותר. הביצועים כליה לאחר זמן רב כדי להקטין ולא להיות מסוגל לתפקד כראוי. לכן, רופאים שעוסקים בה לאחר הטיפול מצריך אשפוז. "אם לא טופלו ברצינות, אתה יכול לשטוף את הדם", אמר הרופא.

מהתופעות שהיא חשה, ד"ר. Setiawan Dalimartha, מומחים ברפואה המסורתית החשוד, את מקור הבעיה של העורקים הכליליים. כתוצאה מכך, זרימת הדם אינה חלקה להצטבר בגוף וכתוצאה מכך לנפיחות. נפיחות של כלי הלב ובסופו של דבר דחפו את השסתום עד עמדתה לא הפגישה.

הרופא משפט לרדוף את דעתו, איך לא, לב ומחלת כליות, כי לעתים קרובות כל כך הרוצח עכשיו יש menjangkitinya. יום אשפוז חמש, הוא הורשה לחזור הביתה. הרופאים הזהירו להפחית את סך שאר הפעילות.

במהלך 2 שבועות של נטילת התרופה רופאים, לא היה שום שינוי משמעותי. חבר שביקר אותו להביא עלים פרי הלחם הציע לשתות מים רתוחים. "שתיית לאחר 2 שעות של בליעת התרופה הרופא", הסביר. כי הוא רצה לשחזר לנסות, במיוחד על ידי רבים שמרגישים את היעילות של עלים הלחם שלו.
בראידפראיט עוזב כי יהיה העלים התרופה הטובה ביותר, כי הם קצת יותר מבוגרת אבל עדיין על העץ. בגלל התוכן הכימי של העלים היה מקסימלית. כביסה, ייבוש העלים תמימים עד יבש.

בכל יום עלה הלחם קרועים לחתיכות קטנות יותר, מבושלים אז עם כוסות מים 5. בעוד חצי חיים מוסיפים מים שוב עד נפח הגיעו 5 כוסות יותר. לאחר הרתיחה התערובת מוסר מסוננים. מים רותחים אדום כמו תה, כי הוא שיכור מדי יום. "מי צריך להוציא על אותו יום, אסור להשאיר למחר היום", הסביר.

חודש לצרוך עלים הלחם מבושל, טרי בשתן תוספת משקל בצורה חלקה יותר. החזה שלו התחיל להרגיש plong, אין תלונות הכאב יותר. אחרי שלושה חודשים הוא הרגיש גוף בריא כרגיל.

התוצאה של הבדיקה הרופא הראה הלב והכליות כבר לא בעייתי. במקום זאת, הוא רשאי לבצע פעולות כגון כשהיה בריא.

Tidak ada komentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...